سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره سفر به تایلند

تور تایلند

در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی در خصوص ویژگی های سفر و تور تایلند و همچنین در مورد شرایط رزرو آنلاین بلیط تایلند و خرید بلیط هواپیمایی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

و در ادامه توضیح مختصری در خصوص هتل های تایلند و رزو آنلاین هتل و موارد اقامتی و شرایط آن، غذاهای کشور تایلند، رستوران های ایرانی، حمل و نقل در تایلند و هزینه های آن، جاذبه های دیدنی و فعالیت ها در کشور تایلند و راهنمایی در خصوص مقاصد تایلند، وراههای کمتر هزینه کردن در کشور تایلند.

برای اطلاع از قیمت تور تایلند میتوانید به سایت دلتابان مراجعه نمایید.

دلایل سفر به تایلند

قیمت تور تایلند
تایلند کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا و دارای جاذبه های توریستی و تفریحی زیبایی نظیر شهرهای ساحلی و جزایر بسیار زیبا و همچنین دارای دیدنی های بسیار متنوعی همراه با فستیوالهای گوناگون میباشد.جالب است بدانید تقریبا 100 % توریست هایی که به تایلند سفر میکنند مجدد برنامه ریزی سفر به این کشور را دارند.

کشور تایلند دارای مناطق سر سبز و ساحل های استوایی همراه با تفریحات متنوع دریایی نظیر ،حمام آفتاب، غواصی و قایق سواری میباشد. تقریبا با هر سلیقه، مقصدی در تایلند وجود دارد از این رو تور تایلند و سفر به تایلند دارای تنوع بسیار زیادی میباشد. از اصلی ترین شهر های تایلند جهت سفر بانکوک ، شهر ساحلی پاتایا، جزیره پوکت و جزیره زیبای سامویی میتوان اشاره کرد.

آب و هوای کشور تایلند
به طور کلی تایلند دارای آب و هوای گرم مرطوب بوده و تقریبا در تمام طول سال این هوا یکسان است. تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب، گرم و خشک و گرم و بارانیست.بهترین زمان سفر به تایلند از اوایل آبان ماه تا اردیبهشت میباشد.

رزرو بهترین تور تایلند


در خصوص تور تایلند و انتخاب تور مناسب به چند نکته باید توجه کنید، مقصد و شهر خود را به درستی انتخاب نمایید، باید در نظر بگیرید با چه هدفی به تایلند سفر میکنیدو به کدام شهر سفر میکنید؟ به طور مثال بانکوک که پایتخت تایلند میباشد مکان بسیار مناسبی جهت خرید و دارای مراکز خرید با تنوع بسیار زیاد میباشد، با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان ، دارای ساختمان ها و آسمان خراشهای زیاد در مقایسه با پاتایا که شهر ساحلی تایلند دارای تفریحات ساحلی و دارای جاذبه های توریستی فراوان میباشد.همچنین شهر پوکت با پروازی از بانکوک به این شهراز دیگر شهر های ساحلی تایلند و مقصد بسیاری از گردشگران میباشد

بهترین تور تایلند

همه چیز درباره سفر به تایلند

  1. نکاتی دیگر در خصوص تور تایلند و انتخاب مناسب تور تایلند
  2. پرواز های متفاوتی به کشور تایلند انجام میشود، در مورد پرواز دقت نمایید.
  3. درباره هتل محل اقامت خود دقت نمایید ( اینکه مناسب خانواده ویا افراد مجرد باشد + موقعیت هتل)
  4. پکیج های ترکیبی به هر شکلی که مد نظر داشته باشید امکان ترکیب وجود دارد
  5. در مورد هزینه ها و کمتر شدن هزینه های سفر خود با کارشناس فروش تورتایلند دلتابان مشورت نمایید.
  6. آداب و رسوم و قوانین سفر به تایلند و تور تایلند را قبل از سفر بدانید
  7. در انتخاب گشت ها و تفریحات در تایلند قبل از سفر خود تحقیق کرده و با اطلاعات کامل سفر کنید.

انتخاب بهترین هتل تایلند

تور تایلند ارزان
هتل های کشور تایلند از نظر استانداردهای بین المللی از سطح و درجه قابل قبولی برخوردار هستند.تقریبا اکثر توریست هایی که به تایلند سفر میکنند از هتل های تایلند رضایت کافی را دارند. نکته بسیار مهم در خصوص انتخاب هتل در تایلند خانوادگی بودن ویا مجردی بودن هتلهاست. اجازه بدهید بیشتر توضیح بدهم، شاید این نکته که هتل خانوادگی و مناسب تور تایلند و سفر به تایلند با خانواده است در هیچ هتلی مشخص نباشد، اما جالب است بدانید برخی هتل ها با توجه به شرایط هتل مناسب و افراد مجرد و برخی هتل ها مناسب جهت سفر خانوادگی میباشد.

نکته دیگر در خصوص انتخاب هتل موقعیت هتل و محل قرار گرفتن آن است که از اهمیت بالایی برخوردار است، به طور مثال در پوکت هتل خود را در منطقه پاتونگ و یا نزدیک این منطقه (به دلیل نزدیکی به مناطق تفریحی و رستوران ها) انتخاب نمایید. و یا در سامویی هتل خود را نزدیک به چاونگ بیچ انتخاب نمایید.

کارشناسان آژانس هواپیمایی دلتابان توضیحات کامل را در خصوص هتل ها به شما خواهند داد.

خرید بلیط تایلند

از کشور ایران پرواز های مختلف و متنوعی به تایلند وجود دارد، از تهران پرواز های مستقیم به مقصد بانکوک به صورت روزانه توسط شرکت هواپیمایی ماهان ایر و شرکت تای ایرویز وجود دارد، از این پرواز جهت سفر به بانکوک استفاده میشود و معمولا تورهای تایلند با این پرواز انجام میشود. پکیج ها و تورهای پاتایا نیز از همین طریق تنظیم میگردد. سفر به پوکت و سامویی نیز به این شکل و با ادامه مسیر توسط یک شرکت هواپیمایی تایلند با پروازی حدودا یک ساعته انجام میشود.

جالب است بدانید ایرلاین های خارجی نظیر امارات، قطر ایرویز، الاتحاد و ... نیز پرواز هایی به مقاصد مختلف تایلند ازجمله بانکوک و پوکت به صورت روزانه توریستهای بسیاری را به کشور تایلند میرسانند.

قیمت تور تایلند

قیمت تورهای تایلند به چند عواملی همچون، پرواز تایلند، هتل های تایلند، مدت اقامت در تایلند و تاریخ سفر بستگی دارد.نرخ تورها به طور کلی در ایام مختلف متفاوت میباشد ومعمولا کسانی که زودتر اقدام به رزرو تور تایلند میکنند، از نرخ بهتری برخوردار میشوند

مراکز دیدنی در تایلند

  • مراکز خرید بانکوک، معابد بانکوک، مزرعه تمساح، سافاری بانکوک، دریم ورلد بانکوک، بازار روی آب، برنامه شام در کشتی بانکوک بر روی رودخانه چائوپرایا، کاخ پادشاهی

جاذبه های دیدنی پاتایا

  • جزیره مرجان پاتایا، آلکازار شو، مینی سیام، باغ استوایی نانگ نوچ، دنیای زیر آب، پارک پاتایا و پارک آبی آن، آکواریم پاتایا

بهترین گشت ها و جاذبه های دیدنی پوکت

  • فیل سواری، قایق سواری در تندآب، جزیره Phi Phi، جزایر جیمز باند پوکت، فانتاسی شو

تور پاتایا

پاتایا یکی از گرم ترین مناطق ساحلی تفریحی در تایلند است. پاتایا دارای امکانات تفریحی و هتل ها و اقامتگاه های بسیاری می باشد. درباره پاتایا در این مطلب مفصل صحبت کردیم. درباره پاتایا گفتنی بسیار است از آب و هوای پاتایا گرفته تا تفریحات و مراکز خرید این شهر. این مطلب را بخوانید
پاتایا یک استراحتگاه ساحلی محبوب در خلیج تایلند است که در 150 کیلومتری جنوب شرق بانکوک واقع شده است. تفریحات شبانه در پاتایا بسیار معروف و محبوب است، اما مقامات محلی در سال های اخیر سواحل پاتایا را توسعه داده اند تا پاتایا بیشتر به یک تفریگاه خانوادگی تبدیل شود. هر ساله گردشگران زیادی برای انجام ورزش ها و تفریحات آبی مثل موج سواری، اسکی روی آب، غواصی و حمام آفتاب گرفتن به پاتایا و جزایر اطراف آن می آیند. فعالیت های تفریحی دیگری هم مثل بانجی جامپینگ، دوچرخه سواری، چتر بازی، پینت بال، گلف و بوکس تایلندی در این جزیره برای گردشگران وجود دارد. یکی از جذابیت های پاتایا برای گردشگران تعداد زیاد رستوران های این منطقه با انواع غذاهای تایلندی می باشد. به دلیل وجود تعداد زیاد گردشگران خارجی رستوران های بین المللی و رستوران های فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی و هندی و ژاپنی و چینی و هم در این جزیره وجود دارد. در پاتایا اقامتگاه ها و هتل های بسیاری وجود دارد. با این تعداد زیاد گردشگر از تمام دنیا چندان هم جای تعجب ندارد که پاتایا دارای این تعداد اقامتگاه و هتل باشد. ساحل Jomtien که در 3 کیلومتری جنوب واقع شده یکی از سواحل آرام این منطقه می باشد. تور پاتایا ، تور تایلند همواره در این منطقه در جریان است.

درباره پاتایا

شهر ساحلی و پر جنب و جوش پاتایا از فرودگاه Suvarnabhumi بانکوک یک ساعت فاصله دارد و دارای امکانات تفریحی آبی، مراکز خرید، کلاب های شبانه و موزه های دیدنی شبانه می باشد. می توانید بر روی صندلی های ساحلی که با چتر های آفتاب گیر پوشید شده اند، استراحت کنید. می توانید برای لذت بردن از یک ماساژ تایلندی به مراکز مخصوص این کار بروید. پاتایا بدون شک یکی از شهر های ساحلی جذاب تایلند است و هر ساله گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند.

مراکز تفریحی در پاتایا

فعالیت های تفریحی زیادی در پاتایا وجود دارند که می تواند مطابق میل گردشگران مختلف با رده های سنی مختلف باشد. بهترین و اولین تفریح رفتن به ساحل است. سواحل پاتایا دارای امکانات تفریحی بسیاری می باشد و ساحل Jomtien یکی از سواحل محبوب در تایلند برای موج سواری است. چتر بازی، غواصی و قایق سواری از دیگر تفریحات ساحلی هستند.
کارتینگ، گلف و پارک های آبی و بازدید از مزارع گل ارکیده و موزه ها و روستاها مختلف و زیبایی های طبیعی آن ها از دیگر فعالیت های تفریحی این منطقه است. با این رنج گسترده از فعالیت های تفریحی موجود در این شهر مسلما هیچ گردشگری از بازدید از این شهر پشیمان نخواهد شد. درباره پاتایا و فعالیت های تفریحی در پاتایا، مطالب بیشتری در سایت موجود است لطفا آن ها را بخوانید.

نکات مهمی که قبل از سفر به پاتایا باید بدانید

  • ماهیگیری فقط در فصول مختص ماهیگیری مجاز است.
  • برای ورود به معابد بودایی با لباس مناسب بپوشید و کفش های خود را در بیاورید.
  • قبل از اجاره موتورسیکلت و اتومبیل حتما آن را بررسی کنید.
  • برای اجاره موتورسیکلت و اتومبیل با احتیاط عمل کنید.بیشتر مردم تایلند بسیار مهربان و خونگرم هستند اما در مورد کسانی که بیش از حد در قبالتان لطفی می کنند و در خرید، تخفیف های آن چنانی می دهند حتما با احتیاط باشید.
  • مراقب ایمنی امکانات تفریحی باشید. بازدید از برخی از موزه ها رایگان است، اما در هنگام خروج برخی از آن ها تا پولی از گردشگر نگیرند، اجازه ی خروج نمی دهند.
  • از خرید مواد مخدر و یا داروهای غیرقانونی و هم چنین شرکت در معامله های غیر قانونی و شرط بندی ها پرهیز کنید.
  • به پلیس تایلند و همچنین مردم محلی احترام بگذارید. خشمگین شدن در برخی مواقع، چه مقصر باشید و یا نباشید فقط اوضاع را بدتر می کند.
  • برای چانه زدن هم شرط ادب را رعایت کنید و به دور از احساسات و صدای بلند صحبت کنید.
  • قبل از سفارش غذا و یا قبل از ماساژ و یا مانیکور حتما قیمت را بپرسید. همین طور قبل از گرفتن تاکسی و یا کرایه ی جت اسکی
  • شدت تابش آفتاب در پاتایا زیاد است. حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • آب تایلند برای نوشیدن مناسب نیست. بهتر است از بطری های آب معدنی استفاده کنید.
  • برای در امان بودن از شر دزدان باید خیلی احتیاط کنید.

سواحل پاتایا

پاتایا دارای بیش از 4 کیلومتر خط ساحلی با سواحل زیبای شنی و ماسه ای می باشد. سواحل پاتایا یکی از جذابیت های مهم این منطقه هستند و قایق های موتوری و جت اسکی در سواحل برای اجاره وجود دارند. جاده ی ساحلی پاتایا پر از درختان نخل بلند است. رستوران های ساحلی زیادی هم در پاتایا وجود دارد.
با استفاده از نقشه ی راهنمای پاتایا می توانید بهترین نقاط دیدنی و تفریحی و بهترین رستوران ها و مراکز خرید را پیدا کنید. در بین دو جاده ی شمالی و جنوبی پاتایا امکانات تفریحی و سرگرمی های بسیاری وجود دارد که می توانند تجربه ای فراموش نشدنی باشند.

مرکز خرید درپاتایا

فرصت های خرید متنوع و بسیاری در پاتایا وجود دارد. شاید تنوع مراکز خرید در پاتایا همچون بانکوک نباشد اما پاتایا هم دارای بازارهای خیابانی محبوب و پاساژها و مراکز خرید بزرگی می باشد. می توانید انواع اجناس از برندهای بین المللی تا اجناس تقلبی ارزان را در این بازار ها تهیه کنید. علاوه بر آن انواع پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی و همچنین انواع گل و گیاه و حیوانات خانگی در این بازار ها به فروش می رسد.
برخی از این مراکز خرید با اضافه کردن امکانات تفریحی مثل سالن سینما، سالن بولینگ، موزه و سالن ماساژ توانسته اند لذت خرید و بازدید از این مراکز خرید را دو برابر کنند.

تور تایلند 
تور ارزان 
بلیط هواپیما 
رزرو هتل 
رزرو آنلاین هتل 
تور اروپا نوروز98 
تور دور اروپا 
تور لحظه آخری 
تور کانادا 
تور روسیه 
تور دوبی 
تور دبی 
قیمت تور دبی