سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شگفتی های تور آسیا

برخی ویژگی های انتخاب تور مالزی

 

امکان رویت لیست متنوعی از تورهای مالزی

  • مشاهده و رزرو هتل های مختلف مالزی و همچنین ایرلاین های پروازی
  • مشاهده تور های لحظه آخری مالزی
چرا تور مالزی
  • مالزی یک مقصد گردشگری بی نظیر و در عین حال ارزان قیمت برای گردشگران محسوب می شود.
  • کشوری با جاذبه های بی نظیر و مردمی میهمان نواز که آغوش خود را به روی گردشگران گشوده است.
  • در سفر به مالزی از شهر زیبای کوآلالامپور، لنکاوی و پنانگ دیدن کنید.
  • بهترین تورمالزی خرید تورهای ترکیبی مالزی و سنگاپور می باشد.
  • در طول سفر به مالزی از دیدن مناظر بکر طبیعی لذت ببرید.
  • غذاهای مالزیایی خوشمزه و متنوع هستند به طوری که می تواند هر نوع سلیقه غذایی گردشگران را پاسخ دهد.
  • در تور مالزی از جزایر زیبا و منحصربه فرد لنکاوی، پنانگ و پرهنتیان لذت ببرید.

 

راهنمای سفر به مالزی

سفر به ارمنستان

ارمنستان یکی از کشورهای تاریخی است که در مرز بین اروپا و آسیا واقع شده است.این کشور کوچک به خاطر تاریخ 3500 ساله ی خود، فرهنگ غنی و مناظر کوهستانی فوق العاده شناخته شده است.

اگر میخواهید به ارمنستان سفر کنید، بازدید از این ده مکان فوق العاده را در سفر با تور ارمنستان از دست ندهید:

  • مرکز شهر قدیمی یاروان

پایتخت کشور ارمنستان شهری است که به معماری زیبایش شهرت دارد. این شهر تاریخچه ای بسیار قدیمی تر از رم دارد. اگر بار اولتان است که به اینجا سفر می کنید، ما توصیه می کنیم که به مرکز این شهر بروید و شاهکارهای معماری آن را، کافه های دنج، رستوران ها و پارک های زیبایش را تماشا کنید. در قلب این شهر میدان جمهوری(Republic Square) قرار دارد که توسط معمار ارمنی الکساندر تامانیان ساخته شده است و در اطراف این میدان ساختمان های مهمی نظیر موزه ی تاریخ ارمنستان و خانه ی دولتبنا شده است.

اگر از میدان بگذرید به خیابان شمالی (Northen Avenue) می رسید. خیابانی مدرن و طویل که به دلیل فروشگاه ها، ادارات و هتال های لوکس شهرت دارد. این خیابان به یکی دیگر از جاذبه های گردشگری یاروان منتهی می شود- مجموعه تئاتر و اپرا. این مکان نقش مهمی در زندگی فرهنگی ارمنی ها ایفا می کند.

  • اکمیادزین

این شهر با فاصله ی 20 کیلومتری از یاروان واقع شده است. سفر شما بدون بازدید از این مکان نمی تواند کامل باشد. ارمنستان اولین کشور جهان است که مسیحیت را به عنوان مذهب رسمی کشور پذیرفت و کلیسای جامع اکمیادزین به همین دلیل بنا شده است. این کلیسا مرکز مذهبی ارمنستان است.

  • صومعه ی تاتِو

اگر با ماشین راه بیفتید از یاروان 253 کیلومتر تا این صومعه فاصله دارید اما قطعا به دیدن این مکان تاریخی می ارزد. این صومعه شاهکاری قرون وسطی است که بر لبه ی دره ای عمیق واقع شده است و توسط مناظر کوهستانی اطراف پوشیده شده است. برای اینکه به صومعه برسید می توانید از تراموای برقی استفاده کنید. همچنین می توانید بر فراز این دره به مدت 20 دقیقه گلایدر کنید و از مناطق جذاب آن لذت ببرید.

  • دریاچه ی سِوان

سِوان در شمال شرقی یاروان قرار دارد و به دلیل وجود دریاچه ی شگفت انگیز سِوان یکی از مشهورترین شهرهای ارمنستان است. این دریاچه به خصوص در تابستان مکان مورد علاقه ی محلیان و گردشگران است. با قرار داشتن بر ارتفاع 1900 متری از سطح دریا، این دریاچه همچنین یکی از بلندترین دریاچه های جهان است و گاهی اینطور به نظر می رسد که اب زلال دریاچه می خواهد آسمان آبی را در آغوش بکشد. زیبایی مسحور کننده ی آن سبب شده است تا لقب « مروارید طبیعت ارمنستان» را به خود اختصاص دهد. شما می توانید در این دریاچه باربکیو برپا کنید، با قایق سفر کنید و صرفا به استراحت و لذت از مناظر بپردازید. این دریاچه همچنین برای داشتن ماهی های قزل آلا معروف است بنابراین وقتی اینجا هستید، فراموش نکنید که غذاهای دریایی و ماهی را با تور ارمنستان امتحان کنید.

  • جاده ی سِلیم

در مسیر سوان به یاروان شما می تواند بایستید تا از یکی از زیباترین مناظر طبیعی ارمنستان لذت ببرید: جاده ی سلیم. این جاده زمانی بخشی از جاده ی ابریشم بود که اروپا را به شرق دور متصل می کرد. شما می توانید کاروانسراهای قدیمی را که همچنان پا برجا هستند، در این مسیر ببینید. چشم انداز دره ی پایین بسیار نفس گیر است.

  • جرموک

جرموک یکی از شهرهای گردشگری ارمنستان است که شهرتش به دلیل وجود آب های گرم و معدنی این منطقه و همچنین هوای معتدل آن است. این شهر بش از 40 چشمه ی آب گرم دارد. در جرموک شما می توانید از گالری آب ها به طور رایگان دیدن کنید تا بتوانید مزه ی آب های گرم درمانی را بچشید. فراموش نکنید که حتما به آبشار جرموک سر بزنید، این آبشار دومین آبشار بلند ارمنستان است. آب از ارتفاعی 70 متری به پایین سرازیر می شود.

رزرو تور ایروان


برای رزرو تور ارمنستان ارزان می توانید با انتخاب مقصد “شهر ایروان ” ، و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را رزرو نماییدو قیمت تور ارمنستان با توجه به شهری که می خواهید از آنجا سفر کنید متفاوت است، به عنوان مثال تور ارمنستان از شیراز یا تور ارمنستان از مشهد با قیمت متفاوتی نسبت به تور ارمنستان از تهران انجام خواهد گرفت.

تور ایروان و جاذبه های گردشگری


ارمنستان یک کشور باستانی است که در فصل مشترک اروپا و آسیا واقع شده است. این کشور کوچک دارای 3500 سال تاریخ، فرهنگ غنی و مناظر کوهستانی بسیار زیباست. هر سال تعداد زیادی از جهانگردان، با تور به گشت و گذار در این سرزمین جالب می پردازند و خودشان را در آداب و سنن باستانی اش غرق می نمایند. آنها همچنین در مورد تاریخ رنگارنگ ارمنستان هم مطالب جالبی می آموزند و به تحسین مناظر تماشایی آن می پردازند. اهالی ارمنستان بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و هر کاری از دستشان بربیاید، می کنند تا بازدیدکنندگان از اقامت شان در این کشور زیبا لذت ببرند.

چرا تور ایروان


ایروان شهری است با تاریخ کهن، طبیعتی بکر، و مردمانی مهربان، شهری باستانی است و خبری ار مدرنیته و تجملات روز در آنجا نیست اما تاریخ ارمنستان آنقدر جذاب و دیدنی است. مجسمه های چشم نواز و کافه های روباز آنقدر در گوشه های شهر فراوان اند که اگر این دو را از ایروان بگیریم تقریباً خالی می شود. روزها دیدنی هایی مثل مجسمه ی مادر ارمنستان، یادمان نسل کشی ارامنه، موزه ی باستان شناسی اربونی و موزه ی تاریخ ارمنستان را ببینید و شب ها در میدان هراپاراگ جا خوش کنید و از رقص فواره هایش با موزیک کلاسیک لذت ببرید.

همه چیز درباره سفر به مالزی

در تور مالزی به متنوع ترین و شگفت انگیزترین کشور آسیای جنوبی سفر کنید! تنوع نژاد، فرهنگ، دین و همزیستی عجیب مردم در کنار هم کشور مالزی را به یکی از پرطرفدار تورهای آسیا مبدل می کند.

غذاهای مالزی به قدری معروف است که کشورهای تایلند، چین و سنگاپور بسیاری از غذاهای مالایی را به گردشگران ارائه می دهند. آب و هوای مالزی در هر فصل و هر شهر بسیار متفاوت است بنابراین آب و هوا را متناسب با منطقه سفر خود بررسی کنید. برای سفر به مالزی که یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری دنیا بخصوص برای ورزش هایی مانند غواصی است، کافیست از لیست زیر تور مالزی ارزان با مناسب ترین قیمت را انتخاب نمائید.


برخی ویژگی های انتخاب تور مالزی

 

  • امکان رویت لیست متنوعی از تورهای مالزی
  • مشاهده و رزرو هتل های مختلف مالزی و همچنین ایرلاین های پروازی
  • مشاهده تور های لحظه آخری مالزی
چرا تور مالزی

 

  • مالزی یک مقصد گردشگری بی نظیر و در عین حال ارزان قیمت برای گردشگران محسوب می شود.
  • کشوری با جاذبه های بی نظیر و مردمی میهمان نواز که آغوش خود را به روی گردشگران گشوده است.
  • در سفر به مالزی از شهر زیبای کوآلالامپور، لنکاوی و پنانگ دیدن کنید.
  • بهترین تورمالزی خرید تورهای ترکیبی مالزی و سنگاپور می باشد.
  • در طول سفر به مالزی از دیدن مناظر بکر طبیعی لذت ببرید.
  • غذاهای مالزیایی خوشمزه و متنوع هستند به طوری که می تواند هر نوع سلیقه غذایی گردشگران را پاسخ دهد.
  • در تور مالزی از جزایر زیبا و منحصربه فرد لنکاوی، پنانگ و پرهنتیان لذت ببرید.

راهنمای سفر به مالزی


مالزی یکی از مقاصد پرطرف دار گردشگری آسیا برای گردشگران با هر نوع سلیقه ای می باشد که به عنوان یک کشور مسلمان مورد توجه گردشگران مسلمان و غیر مسلمان سراسر دنیا قرار گرفته است. تمام اگرعلاقه مند به طبیعت بکر و سواحل زیبا هستید، از دیدن جاذبه های تاریخی و فرهنگی لذت می برید و یا حتی اگر هدف تجارت و خرید داشته باشید؛ مالزی به عنوان مقصد گردشگری مناسب برای شما می باشد.

10 جاذبه های گردشگری تور مالزی

 

  1. برج های دوقلوی پتروناس (Petronas Towers)
  2. کوه کینابالو (Mount Kinabalu)
  3. بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang)
  4. پارک پرندگان کوآلالامپور
  5. معبد زیبای کک لوک سی (Kek Lok Si)
  6. موزه هنرهای اسلامی
  7. پل و جزیره زیبای لنگکاوی (Langkawi)
  8. مسجد پوترا (Putra Mosque)
  9. آکواریوم (KLCC)
  10. پارک گوانگ مولا (Gunung Mulu National Park)
بهترین زمان سفر به مالزی


یکی از جالب ترین پدیده های جوی در مالزی بارش بارندگی می باشد. زندگی در باران برای مردم مالایی به عادت مبدل شده است. بنابراین در تور مالزی در لحظه امکان بارندگی وجود دارد. اما در برخی از ماه های سال از جمله ماه های ژانویه (دی و بهمن) و ژوئن (خرداد و تیر) به دلیل بارندگی کمتر بهترین زمان سفر به مالزی می باشد.


زبان مردم مالزی


ترکیب جمعیتی و نژادی در کشور مالزی باعث تنوع در گویش و زبان محاوره مردم شده است. با وجود نژاد های چینی، سنگاپوری، اندونزی و هندی در کشور مالزی، زبان رسمی کشور مالایی می باشد. البته به دلیل پیشرفت کشور قشر جوان تر به زبان انگلیسی مسلط هستند. پیشنهاد دلتابان به شما این می باشد که قبل از تور مالزی حتما چندین کلمه مورد نیاز برای گفت و گو با مردم محلی را یاد بگیرید.

 

مراکز خرید مالزی


مالزی به خصوص شهر کوآلالامپور دارای مراکز خرید متنوعی می باشد. از جمله مهمترین مراکز خرید در مالزی:

 

  • مرکز خرید پاویلیون (Pavilion Kuala Lumpur)
  • مرکز خرید سوریا (Suria KLCC)
  • مرکز خرید مید ولی (Mid Valley)
  • مرکز خرید گاردن (Garden)
  • مرکز خرید استار هیل (Star hill Gallery)
  • مرکز خرید برجایا (Berjaya Times Square)
  • مرکز خرید سان وی پایرامید(Sunway Pyramid)

حمل و نقل در تور مالزی


تاکسی به عنوان دردسترس ترین و متداول ترین شیوه حمل و نقل مالزی مطرح است. توجه داشته باشید که کرایه شما توسط تاکسی متر محاسبه می شود. 
اما غیر از تاکسی، قطار شهری کوالالامپور (KLIA TRANSIT) برای طی کردن مسیر فرودگاه کوالالامپور تا مرکز شهر گزینه مناسبی است. قطارهای سریع یا لایت ریل ترانزیت (LRT) با 49 ایستگاه و دو خط با نام های پوترا یا (Kelana Jaya Line) و استار یا (Ampang Line)، مسیرهای شهری کوالالامپور را پوشش می دهد. مردم علاوه بر تاکسی یا قطارهای شهری از اتوبوس و مونوریل برای تردد در شهر استفاده می کنند.

باید ها و نباید ها در تور مالزی


رعایت نکات مهم در تور مالزی بی شک سفری با خاطرات خوش برای شما به همراه خواهد داشت چرا که شما با خرید تور ارزان قیمت از دلتابان معتبر ترین آژانس هواپیمایی می توانید همزمان از تاریخ و طبیعت در آسیا لذت ببرید.

تور مالزی را از آژانس های مسافرتی مطمئن، خریداری کنید. به شما پیشنهاد می کنیم حتما در موقع خرید بلیط هواپیما قیمت ها و کیفیت تورهای ارائه شده توسط آژانس های مختلف را بررسی کنید تا مناسب ترین قیمت تور مالزی با توجه به شرایط زمانی، مالی و از همه مهمتر علاقه خودتان انتخاب کنید.


همانطور که همه مردم به فرهنگ جامعه خودشان علاقه و تعصب دارند و آن را قابل احترام می دانند. مردم مالزی نیز به فرهنگ مالایی خودشان احترام می گذارند. مانند تمام فرهنگ های شرقی سر مقدس ترین عضو بدن و پا بی ارزش ترین عضو به حساب می آید، از لمس کردن سر افراد اجتناب کنید و هرگز با پایتان به چیزی اشاره نکنید. هنگام بازدید از معابد یا وارد شدن به منازل شخصی کفش خود را درآورید و حجاب لازم را داشته باشید.