سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در ارمنستان

تورهای آسیا

در میان تور ها تور اروپا طرفداران زیادی دارد اما تورهای آسیا هم از پر طرفدارترین تورها درمیان مردم است.

آسیا همیشه به لطف رونق فرهنگ گردشگری و سبک زندگی ارزان قیمت برای تعطیلات دانش جویان و ماجراجویان مقصد اصلی بوده است. شهرهایی مانند بانکوک و هانویی مدت طولانی است که به عنوان مکان هایی شناخته می شوند که در آنها دلار به خاطر قابلیتی که در کشش ارزش خود دارد تعادل مثبتی دارد. اما به نظر می رسد که امروزه، مسافران می توانند بیشتر سفر کنند و کمتر پول خرج کنند.

در سراسر آسیا مقاصدی وجود دارند که با وجود زیبا بودن ، ارزان قیمت و به صرفه هستند و می توان خیلی راحت به آن ها سفر کرد پس آماده باشید بعد از آشنایی با این مقصد ها بلیط هواپیما خود را رزرو کنید که ما به شما .

امروز به سراسر اسیا می رویم و این مقاصد را با هم خواهیم شناخت.

قیمت تور تایلند

راهنمای مسافرتی به ارمنستان

تور ارمنستان ، یکی از همسایه های کشور ایران است که قدمت آن به 3000 سال پیش بر می گردد، البته این کشور با گرجستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه هم مرز است و دنیایی از جاذبه های طبیعی و تاریخی در این کشور وجود دارد که هنگام سفر می توانید از آنها دیدن فرمایید. بخش های زیادی از فرهنگ ارمنستان بر اساس جغرافیا، ادب، هنر و موسیقی ارمنی پایه گذاری شده است. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به ارمنستان دلتابان قصد دارد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به شهرهای کشور ارمنستان همراهی کنید.

کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در ارمنستان

کشور ارمنستان از لحاظ جغرافیایی در مرز میان آسیا و اروپا یعنی بین دریای خزر و دریای سیاه واقه شده است. ارمنستان کشوری کوهستانی و پرباران است و نیز یک کشور محاط در خشکی است. این کشور از شمال با گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان هم مرز است. مساحت این کشور 29,743 کیلومتر مربع بوده و مطابق با آمار سرشماری که در سال 2016 در این کشور انجام شده حدود 2924816 نفر زندگی می کرده اند.

تایوان

تور تایوان ، شاید به خاطر شهرت کمش است که اغلب کسی این بهشت ارزان قیمت را نمی شناسد. درحالی که نسبت به سایر مکان های ارزان قیمت ، از هزینه های موادغذایی و خرید پایینی برخوردار است. .

هزینه های مترو درآن نیز فوق العاده مناسب هستند ؛ حدود 2 دلار . این شهر تمام امکانات رفاهی بین المللی اصلی را در مقیاس عالی در بردارد که راحتی و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد.

واحد پول مورد استفاده در این منطقه دلار جدید تایوان می باشد ، البته دلار آمریکا هم پذیرفته می شود.

زبان مردم آن تایوانی است ، اما تا حدی انگلیسی هم متوجه می شوند.آب و هوای این منطقه ، در تابستان بارانی و در زمستان معتدل است.

مالزی

تور مالزی ،کشور مالزی کشوری ارزان و پر زرق و برق است و مواد غذایی خوشمزه ای دارد که از دلایل سفر به این کشور محسوب می شود.

پنانگ ترکیبی خیره کننده از فرهنگ ، معماری و غذا است. به طوری که همه ی بازدید کنندگان مطمعن هستند که چیزی مناسب بودجه شان پیدا می کنند.

موزه های دیدنی مانند عمارت Cheong Fatt Tze برای یک تور با راهنما فقط 4 دلار آمریکا آب می خورد . در حالیکه بالا رفتن از تپه ی پنانگ یا معبد Supreme Bliss ( معبد سعادت عالی ) مجانی است.

گستره ی وسیعی از لذت های آشپزشی از دکه های خیابانی گرفته تا شیرینی فروش های محلی ، شکم های تان را خوشحال می کنند.

این منطقه دارای آب و هوای گرمسیری است.

فیلیپین

تور فیلیپین ، فییلیپین یکی از کشورهایی است که تفریح و خوشی در آن ارزان است. حتی مکان هایی مانند پالاوان و بوراکی ، که برای انبوهی از گردشگران مخفی نمی مانند، نیز ارزان هستند. بهول هم به خاطر طبیعت انسان ساخته اش مانند جنگل پوشیده از درختان ماهون و هم بخاطر طبیعت خدادادی اش مانند؛ تپه های شکلاتی اش ، مورد توجه است. عبور از پل معلق ساخته شده از بامبو که پناهگاه میمون شبگرد هندی است تنها چند سنت خرج دارد تجربه ای فراموش نشدنی می باشد.

یکی از جاذبه های گردشگری زیبا در این منطقه تپه های معروف شکلاتی این جزیره هستند.

سریلانکا

در سری لانکا، رفتن به ساحل ارزان ترین روش برای رفع خستگی در تعطیلات است و غذاهای این منطقه هم چندان گران نیستند. چون حمل و نقل ارزان است ، هزینه های مواد غذایی و نرخ اتاق مناسب و معقول هستند ، می توان گفت مقصد ارزانی محسوب می شوند.

واحد پولی این منطقه روپیه و دلار است. زبان مردم آن سینهالی - تامیل و تا حدی انگلیسی است. دارای آب و هوای گرم و مرطوب است.

چیانگ مای تایلند

پایتخت تایلند مکانی ارزان و شاد است اما این بخش شمالی کشور است که واقعا علاقه مندان به سفر را راضی نگه می دارد.

غذا و شب بازارها ارزان هستند. در چیانگ مای، مجموعه ای از تفریحات رایگان و فوق العاده وجود دارند که بسیاری از آنها هیجان انگیز هستند ، مانند ؛ صخره نوردی و استور نوردی یا فیل سواری و سپس استراحت کردن در چشمه های آب گرم .

واحد پول این کشور بات می باشد اما دلار هم در آن رایج است . مردم آن به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند و آب و هوایی گرمسیری دارد.

تور تایلند

سیهانوکویل ، کامبوج

این منطقه زیبا در کامبوج ؛ مکانی برای اقامت کاملا ارزان، صرف تمام وقت در ساحل، و خوردن غذا در رستوران های سرپایی است. همچنین بسیاری از مهمان خانه ها سفری با قایق را در اطراف جزیره به قیمت کمتر از 20 دلار به گردشگران عرضه می کنند.

واحد پول این منطقه ریل و دلار است. مردم آن به زبان خمر و تا حدودی انگلیسی صحبت می کنند. آب و هوایی گرم و خشک دارد .

باگان ، میانمار

باگان مکانی مملو از معابد زیبا و گنبدهای جذاب است .می توانید دوچرخه ای اجاره کنید و گشتی در اطراف بزنید یا از معابد زیبا دیدن کنید. ایناها روش های ارزان برای تفریح هستند. روشی دیگر برای دیدن مناظر کرایه ارابه هایی می باشد که می توان با 20 دلار آنرا انجام داد.

همانند دیگر مناطق آسیایی زیبا، مواد غذایی و نوشیدنی در آنجا بسیار ارزان هستند.

واحد پول آن کیات و دلار می باشد. مردمش به زبان برمه ای و تا حدودی انگلیسی صحبت می کنند. آب و هوایی گرمسیری دارد.

ویتنام

تور ویتنام ،ویتنام در کل پناهگاه امنی برای صرفه جویی در پول است. در ساپا، قیمت دوچرخه برای سیاحت برای یک روز حدود 5 دلار است. ساپا هم مکان ایده آلی می باشد چون در مرکز یکی از بهترین مناظر دیدنی ویتنام قراردارد.

برای پیدا کردن آبشار نقره ایی یا رفتن به روستاهای اطراف شهر می توانید از موتور سیکلت استفاده کنید. مسافرت به این منطقه در زمستان هزینه کمتری دارد چون ویزای ورودی آن ارزان تر از تابستان است.

واحد پول آن دونگ و دلار می باشد . مردمش به زبان ویتنامی و انگلیسی صحبت می کنند.آب و هوایی موسمی استوایی دارد.

وین تیان

پایتخت لائوس بیشتر شبیه به شهر رودخانه ای خواب آلودی است تا مرکز سیاسی یک کشور که این امر فقط جذابیت آن را افزون می سازد. پایتخت تا حدی قابل پیاده روی و امن است و به راحتی می توان با اجاره ی دوچرخه ی ارزان قیمت درآن به گشت و گذار پرداخت. برخلاف شهر توریستی ونگ وینگ، این شهرقیمت تورم توریستی را ندارد. در واقع یک روز دوره گردی، یک وعده غذایی خوب و گردش در پایین رودخانه فقط چند دلار برای شما خرج خواهد داشت

نپال

اولین و ارزان تین مقصد در آسیا پوخارا در نپال است.

به عنوان محل امنی برای سفر، پخارا شهر گرانی نیست و هتل های اعلا و متوسطی دارد. میزان گسترده ای از فعالیت ها ی موجود در هوای آزاد این امکان را به وجود می آورد تا اقامت مقرون به صرفه ای داشته باشید. این شهر به خاطر مکان های تفریحی زیادش قابل توجه می باشد.

گرجستان کشوری است دیدنی که ترکیبی از زیبایی های طبیعی، تاریخ قرون وسطی و تاثیرات شوروی سابق را در خود جا داده است و همین امر آن را به یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری تبدیل کرده است. در سفر با تور گرجستان میتوانید از این دیدنیها لذت ببرید

تور گرجستان

تفلیس و باتومی

این دو شهر از زیباترین شهرهای کشور گرجستان هستند و هر یک جذابیت های خاص خود را برای گردشگران دارند. از بافت قدیمی و جذاب، تا سواحل زیبا و آب گرم هایی که ارمغان سلامتی را در خود دارند، سفر به این دو شهر در تعطیلات می تواند آرامش و تاریخ را در قلب قفقاز به شما هدیه دهد. با سفر از شهر قدیمی تفلیس به سواحل اعجاب انگیز دریای سیاه گرجستان، و رسیدن به شهر ساحلی مدرن باتومی می توانید سفری عالی را تجربه کنید. می توانید در سواحل آفتابی پرسه بزنید، مساجد نقاشی شده و کلیساهای ارتودوکس را تماشا کنید. خودتان را محو فرهنگ گرجستان کنید و درباره ی تغییرات این فرهنگ طی قرن ها اطلاعاتی کسب کنید.

  • تفلیس

تفلیس، پایتخت گرجستان در سواحل رودخانه ای مکتاری قرار دارد و شهرت آن به دلیل بافت تاریخی، موزه ها و گالری های هنری آن است. بازدید از موزه های تفلیس یکی از بهترین راه ها برای شناخت فرهنگ کشور گرجستان است.

اگر ابتدا به تفلیس سفر کنید، در روزهای نخستین سفر خود می تواند از بافت قدیمی و باشکوه شهر لذت ببرید و حتما برای رفع خستگی خود به حمام های آب گرم این شهر سری بزنید. در خیابان های پوشیده از درخت تفلیس قدم بزنید و مساجد زیبا و کلیساهای ارتودکس را تماشا کنید.

با سفر به تفلیس می توانید درباره ی تغییر ساختار این شهر مطالب بسیاری بیاموزید. اینکه چگونه این شهر از حمله ی فارس ها، عرب ها و ترک ها به شهری مدرن در زمان شوروی تبدیل شد. می توانید به اکتشاف بیشتر تاریخ و فرهنگ این شهر بپردازید. برای این کار به ساختمان هنرهای نوین در کتابخانه ی ملی بروید و در سفر با تور گرجستان زمانی را به برای رفتن به ساختمان سیرک- بناشده در تاریخ 1939 قبل از میلاد مسیح توسط شوروی سابق، اختصاص دهید.

به قلعه ی ناریکلا بروید و از چشم انداز زیبای مکتاری لذت ببرید. از کلیسای زیبای متاخی که در بالای تپه ای قرار دارد، دیدن کنید. خیابان شاردنی دقیقا جایی است که شما می توانید برای عزیزانتان سوغاتی بخرید. در خیابات راستاولی پرسه بزنید و به میدان آزادی، تئاتر راستاولی، کاخ جوانان و خانه ی اپرای تفلیس سر بزنید.

بعد از گذراندن تقریبا چند روز در تفلیس و لذت بردن از مناطق تفریحی و تاریخی این شهر می توانید، بلیط قطاری را برای ادامه ی سفرتان به سمت باتومی رزرو کنید.

  • باتومی

برای تجربه ی آرامشی ناب به باتومی بروید. باتومی در سواحل دریای سیاه قرار دارد و دومین شهر بزرگ گرجستان و پایتخت تعطیلات تابستان آن محسوب می شود. این شهر در زمینه ای از قطره های مه آلود کوه ها و مناظر زیبای ساحلی سر برآورده است. باتومی با توجه به جو آرامش بخش خود، رستوران های خوب و زندگی شبانه برای تعطیلات ساحلی بی نظیر است.

به شهر ساحلی باتومیخوش آمدید! می توانید از قدم زدن در ساحل نهایت لذت و آرامش را کسب کنید و یا در آب های گرم و تمیز آن شنا کنید. روزهای بعدی را می توانید به گشت و گذار در شهر و دیدن بافت قدیمی بوتامی اختصاص دهید. این شهر در ابتدا بندرگاه بوده است و شما می توانید در سفر باتور گرجستان از این بندرگاه که بازمانده ی معماری قرن 19 است، دیدن نمایید.

در میدان اروپای باتومیقدم بزنید و بنای یادبود مِدِآ را ببینید. قدم زدن خود را به بلوار باتومیادامه دهید. بلواری که در امتداد نوار ساحلی دریای سیاه است. مکانی بسیار عالی برای قدم زدن، دوچرخه سواری کردن و یا حتی صرفا آرامش یافتن است. مجسمه ی یادبود زوج عاشق علی و نینو را تماشا کنید، و به برج الفبا بروید.

تا زمانی که در باتومیهستید بازدید از دومین باغ گیاه شناسی جهان را از دست ندهید. به پارک ملی میتیرالا بروید. به قلعه ی رومی جونیو سر بزنید و حتما اگر طرفدار تاریخ و فرهنگ هستید، به تماشای موزه ی استالین بپردازید.

با سفر به این دو شهر جذاب گرجستان شما می توانید به کشف بهتری از قلعه های تاریخی و کلیساهای تفلیس تا مناطق ساحلی باتومیبپردازید و بهترین ها را در این کشور تجربه کنید.

تور گرجستان

  • خاجاپوری

خاجاپوری یکی از غذاهای محبوب گرجستان است که از گذاشتن پنیر لای خمیر تهیه می شود و بیشتر برایمیان وعده سزو می گردد . این غذا نماد فرهنگ گرجستان محسوب می شود و بنابراین در همه ی شهر های گرجستان در مغاه های کوچک و بزرگ پیدا می شود .

** اگر یکی از علاقمندان موسیقی هستید گرجستان برای شما مقصد مناسبی است چرا که هر سال تابستان در این کشور فستسوال موسیقی الکترونیک برگزار می شود که جمع وسیعس از گردشگران را به خود جذب می کند این فستیوال موسیقی GEM Fest نام دارد و در ساحل دریای سیاه آناکالیا برگزار می شود .

راهنمای مسافرتی به ارمنستان

ارمنستان، یکی از همسایه های کشور ایران است که قدمت آن به 3000 سال پیش بر می گردد، البته این کشور با گرجستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه هم مرز است و دنیایی از جاذبه های طبیعی و تاریخی در این کشور وجود دارد که هنگام سفر می توانید از آنها دیدن فرمایید. بخش های زیادی از فرهنگ ارمنستان بر اساس جغرافیا، ادب، هنر و موسیقی ارمنی پایه گذاری شده است. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به ارمنستان دلتابان قصد دارد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به شهرهای کشور ارمنستان همراهی کنید.

کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در ارمنستان

کشور ارمنستان از لحاظ جغرافیایی در مرز میان آسیا و اروپا یعنی بین دریای خزر و دریای سیاه واقه شده است. ارمنستان کشوری کوهستانی و پرباران است و نیز یک کشور محاط در خشکی است. این کشور از شمال با گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان هم مرز است. مساحت این کشور 29,743 کیلومتر مربع بوده و مطابق با آمار سرشماری که در سال 2016 در این کشور انجام شده حدود 2924816 نفر زندگی می کرده اند.


رزرو هتل 
تور ارمنستان 
تور تایلند 
بلیط هواپیما 
رزرو بلیط هواپیما 
تور ارزان 
تور لحظه آخری 
تور کانادا 
تور تایلند 
تور دوبی 
تور دبی 
تور روسیه 
تور اروپا 
تور اروپا نوروز98 
تور دور اروپا