سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلیط هواپیما چارتر ویتنام

اگر قصد دارید سفری خارجی به کشوری داشته باشید که از لحاظ جغرافیایی دارای جاذبه های بسیار زیادی است و از لحاظ تاریخی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد، تور ویتنام می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در این پست سعی داریم شما را با 11 مورد از مهمترین مکان های دیدنی ویتنام آشنا کنیم تا بتوانید درست ترین تصمیم در مورد خرید تور ویتنام را بگیرید. این کشور امروزه به یکی از اصلی ترین کشورهای گردشگری در دنیا تبدیل شده است که بسیاری از مردم همه ساله به بازدید از مکان های تاریخی و دیدنی های جغرافیایی آن می روند. آب و هوای مرطوب استوایی را می توان از مهمترین دلایلی دانست که این کشور دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیادی است و می تواند برای شما گزینه ای بسیار جذاب به شمار رود. در صورتی که می خواهید از ویتنام بازدید کنید، تور مجازی ویتنام که در این بخش برای شما تدارک دیده ایم را مطالعه نمایید.

اطلاعات هانوی پایتخت کشور ویتنام

هانوی به عنوان پایتخت کشور ویتنام یکی از زیباترین شهرهای شرق به شمار می رود و به آن لقب پاریس شرق را داده اند. زمانی که وارد این شهر می شوید، بسیاری از پارک ها، سالن های تفریحی و گردشگری را مشاهده می کنید که می توانند برای شما جذابیت بسیار زیادی داشته باشند. هانوی یکی از ارزان ترین پایتخت های دنیا است و بازدید از آن می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد ولی در صورتی که تور ویتنام را خریداری کرده اید و می خواهید از این شهر بازدید نمایید، می توانید از بازدید پارک های قدیمی، بازدید مکان های مربوط به زمان استعمار فرانسویان و اماکن جدید ساعات بسیار خوبی را داشته باشید. این شهر اقامتگاه های خوبی دارد و بهترین محل برای خرید به شمار می رود. شما می توانید در این شهر به مراکز خرید متعددی دسترسی داشته باشید و از آنها برای خرید وسایل مورد نیاز و سوغات استفاده نمایید. لازم به ذکر است که در شهر هانوی شما می توانید از رستوران های سنتی و غذاهای محلی ویتنام استفاده نمایید یا به قایق سواری در میان رود و دریاچه های این شهر بپردازید.

تور ویتنام

همه چیز درباره خلیج Ha Long

یکی از زیباترین مناطق گردشگری که در کشور ویتنام وجود دارد و شما می توانید با خرید تور ویتنام از آن دیدن کنید، خلیج هالونگ می باشد. این خلیج به دلیل برخورداری از جغرافیای بسیار سرسبز در سواحل و همچنین وجود جزایر بسیار زیبای خوشه ای که در میان آن قرار دارد به یکی از بهترین مراکز تفریحی در این کشور تبدیل شده است و در صورتی که تور ویتنام را می خواهید خریداری کنید، قطعا از این خلیج هم دیدن نمایید. این خلیج بیشتر برای کسانی می تواند جذاب باشد که می خواهند گردشگری بر اساس جاذبه های طبیعی انجام دهند. لازم به ذکر است که در این خلیج شما می توانید از قایق های موجود استفاده کنید و گشتی درون این خلیج بزنید. سوار بر کایت شوید، هلیکوپتر را انتخاب کنید و یا از میان سایر تفریحاتی که برای شما در سواحل این خلیج تدارک دیده شده است بازدید نمایید. در کل می توان گفت که این خلیج به عنوان یکی از بهترین مراکز گردشگری در ویتنام به شمار می رود که شما می توانید با خرید تور ویتنام از آن دیدن نمایید.

گردشگری در خلیج Bai Tu Long

این خلیج که در کنار خلیج هالونگ قرار دارد یکی از بهترین مراکز گردشگری در کشور ویتنام است که بیشتر برای گردشگرانی مناسب است که می خواهند به دیدن جاذبه طبیعی بکر و دست نخورده بروند. این خلیج کمتر مورد استفاده قرار می گیرد ولی باز هم تمامی امکانات مورد استفاده برای گردشگران را دارد. این خلیج که در واقع یک سنگ بزرگ آهکی در حال غرق شدن می باشد، به یکی از بهترین مراکز گردشگری در کشور ویتنام تبدیل شده است که برای دسترسی به آن باید از قایق استفاده کنید و یا با هلیکوپتر گشتی بر فراز آن داشته باشید. این خلیج به دلیل وسعت کمتر و همچنین پوشش گیاهی خاصی که دارد می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به شمار رود. در کل می توان گفت که در میان جاذبه های گردشگری طبیعی ویتنام، خلیج Bai Tu Long یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد که می توانید برای کمپینگ و اقامت نیز روی آن حساب باز کنید. البته به یاد داشته باشید که برای بازدید از تمامی این اماکن استفاده از خدمات تور ویتنام می تواند بهترین گزینه، ارزان و مقرون به صرفه ترین گزینه برای بازدید از این جاذبه ها باشد.

دیدن آبشار پانگور

جلوه آب با طبیعت می تواند بسیار زیبا و اغوا کننده به نظر برسد. این جلوه در آبشار پانگور کشور ویتنام به اوج خود می رسد، به حدی که این منظره از دید بسیاری از کسانی که سفر به ویتنام داشته اند، قابل ستایش می باشد. این آبشار که 40 متر ارتفاع دارد و 100 متر پهنا، به یکی از مهمترین مناطق گردشگری در دالات ویتنام تبدیل شده است و همه ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران از این منطقه بازدید می کنند. در صورتی که می خواهید از این منطقه بازدید نمایید، بهتر است زمان سفر خود را به تابستان یا بهار موکول کنید تا آسمانی صاف داشته باشید و بتوانید از صدای قدرتمند آب در این ناحیه لذت ببرید. در صورتی که قصد سفر به ویتنام را دارید می تواند برای خرید تور ویتنام از طریق سایت دلتابان اقدام نمایید. این وب سایت در دسترس شما از سراسر کشور است و می توانید با برقراری ارتباط با مسئولین سایت، اطلاعات خود را در زمینه این تورها افزایش دهید. در صورتی که می خواهید تور ویتنام را خریداری نمایید، استفاده از سایت اینترنتی می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار تاثیرگذار باشد.

قیمت تور ویتنام

هندو ها در مای سان کجاست؟

در صورتی که برای شما جذاب است تا از جاذبه های گردشگری تاریخی کشور ویتنام دیدن کنید، منطقه گردشگری مای سان می تواند گزینه ای کاملا مناسب برای شما به شمار رود. این سایت تاریخی که در قسمت مای سان قرار دارد می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. نوع بناهایی که در این قسمت برای شما قابل مشاهده است بسیار بزرگ هستند و مشخصا برای کارهای مذهبی مورد استفاده قرار داده می شده است. امروزه بازدید از این منطقه تاریخی برای عموم آزاد است و می توانید با خیال راحت در میان این بناهای بزرگ و باشکوه که از گذشته بر جای مانده است قدم بزنید. چیزی که مشخص است، در میان قرن های 4 تا 14 میلادی، هندوهای این منطقه در ویتنام از بناهای به جا مانده از مای سان، برای پرستش خدای خود، شیوا استفاده می کرده اند و امروزه نیز با توجه به نوع جغرافیای ویتنام شاید برخی از این مناطق خراب شده باشند ولی باز هم جذابیت های بسیار زیادی برای شما خواهند داشت. برای بازدید از مای سان پیشنهاد می شود تور ویتنام را خریداری کنید. تور ویتنام گزینه ای بسیار مناسب برای بازدید از تمامی مراکز گردشگری در این کشور به شمار می رود.

روستای ساپا برای بازدید

برای اینکه بتوانید با مردم یک کشور بیشتر آشنا شوید، محصولات آن را بیشتر بشناسید و چند روزی از شلوغی های زندگی روزمره دور باشید، روستاها می توانند گزینه ای بسیار مناسب باشند. روستای ساپا به دلیل جغرافیا و پوشش گیاهی بسیار زیبایی که دارد امروزه به یکی از بهترین مراکز گردشگری در این کشور تبدیل شده است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران را به خود جذب می نماید. از مهمترین ویژگی های این روستا را می توان برخورداری از زمین های کشت برنج عنوان نمود که به صورت پلکانی و کنار هم قرار داده شده اند تا از فضای کوه ها و تپه ها به بهترین شکل استفاده شود. همچنین شما می توانید در این روستا غذاهای واقعا محلی که وجود دارد را امتحان کنید که قطعا می تواند تجربه ای بسیار جذاب برای شما باشد. در صورتی که می خواهید از این روستا دیدن کنید، خرید تور ویتنام بهترین روش در دسترس شما می باشد. این روش برای خرید تور و خرید بلیط هواپیما برای ویتنام در دسترس شما است و می توانید از آن استفاده نمایید. در ادامه شما را بیشتر با سایر مراکز گردشگری در ویتنام آشنا خواهیم کرد.

معبد ادب و هنر ویتنام

معبد ادب و هنر را می توان به عنوان یکی از اصلی ترین مکان های جاذبه گردشگری ویتنام دانست که هر ساله تعداد بسیاری از بازدید کنندگان را به خود اختصاص می دهد. در صورتی که تور ویتنام را خریداری کرده باشید می توانید از این معبد بدون مشکل دیدن کنید. این معبد در واقع برای گسترش افکار کنفوسیوس، فیلسوف چینی ساخته شد و بعدها به عنوان یک دانشگاه علم و ادب شناخته شد. این دانشگاه که اولین دانشگاه کشور ویتنام به شمار می رود، به عنوان یکی از بهترین مراکز تاریخی در کشور ویتنام شناخته شده است که ساخت آن به تقریبا 1000 سال پیش و سال 1070 میلادی می رسد. نوع معماری خاص این بنا می تواند شما را به خود جذب نماید و همچنین در صورتی که می خواهید در برخی از رشته ها نظیر تاریخ تحقیقاتی داشته باشید، این معبد می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. در میان معابد و مکان های گردشگری که در کشور ویتنام وجود دارد، معبد علم و ادب از تاریخ بسیار غنی برخوردار می باشد و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. تور ویتنام می تواند شما را برای بازدید به این منطقه بیاورد.

غار سونگ دونگ در کشور ویتنام

سونگ دونگ بزرگترین و طویل ترین غار دنیا می باشد که در کشور ویتنام قرار دارد و شما می توانید در خرید تور ویتنام از آن دیدن کنید. این غار که دارای طول 9 کیلومتر می باشد، یک رودخانه و یک جنگل را در خود جای داده است و مهمترین محل زندگی برای میمون ها و روباه های پرنده می باشد. در صورت خرید تور ویتنام می توانید با کار بلد و کسانی که در این زمینه تخصص دارند پای در این غار بگذارید. این غار از دیرباز به جای مانده است و بسیاری از فسیل هایی که در کنار آن کشف می شوند، بیش از 300.000.000 سال عمر دارند. در کنار باغ آدام که نام انتخابی دانشمندان برای درون این غار می باشد شما می توانید گیاهان و پوشش های جدید گیاهی را مشاهده کنید که برای اولین بار درون این غار کشف شده اند. در کل می توان گفت که این غار از لحاظ تاریخی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و همچنین از لحاظ جغرافیایی می تواند یکی از بکر و دست نخورده ترین مکان های روی کره زمین برای شما به شمار رود.

تور ویتنام لحظه آخری

خربد در بازارهای شناور هوشی مین

یکی از مهمترین مناطق جذابی که در تور ویتنام می توانید از آن دیدن نمایید، بازارهای شناور هوشی مین می باشد. این بازارها که توسط محلی ها اداره می شود در واقع تشکیل شده از چندین قایق به هم پیوسته است که محصولات افراد محلی را برای عرضه به دست شما می رساند. میوه، برنج و سایر وسایلی که برای آشپزی ویتنامی مورد نیاز است را می توانید از بازارهای شناور شهر هوشی مین در جنوب غربی دلتای مکونگ خریداری نمایید. این بازارها برای محلی ها بسیار ارزشمند هستند چرا که می توانند وسایل مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تهیه و استفاده نمایند. بازارهای شناور هوشی مین یکی از بهترین مناطق دیدنی در شهر هوشی مین و تایلند به شمار می روند که قطعا با خرید تور تایلند می توانید از آن دیدن نمایید. همچنین شما می توانید مواد غذایی و میوه های استوایی را در این منطقه با بهترین قیمت خریداری نمایید. بازار شناور هوشی مین یکی از بهترین مناطق گردشگری در کشور ویتنام می باشد که امروزه بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. بازدید از این منطقه با تور ویتنام می تواند برای گرفتن تخفیف از فروشنده ها مناسب باشد.

آبشار زیبا بانگیوک

بان گیوک یکی از زیباترین آبشارهای دنیا می باشد که مرز بین چین و ویتنام می باشد. در خرید تور ویتنام حتما توجه داشته باشید که بازدید از آبشار بانگیوک یکی از برنامه های سفر می باشد و قطعا از آن دیدن نمایید. این آبشار که تشکیل شده از دو آبشار مجزا می باشد امروزه به دلیل زیبایی که دارد بسیار زیاد مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این آبشار از دو کشور چین و ویتنام در دسترس می باشد ولی بازدید از منطقه ویتنامی زیباتر است و آبشار اصلی در واقع در کشور ویتنام قرار داده شده است و می توانید با خرید تور ویتنام از آن دیدن کنید.

مرکز خرید Bitexco

بیتکس یکی از بهترین مراکز تجاری در آسیا می باشد که در واقع آسمان خراشی در قلب این کشور قرار گرفته است و می تواند پس از گشت و گذار در این کشور و بازدید از مناطق گردشگری طبیعی، گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. به شما پیشنهاد می دهیم که در بازدید از این مرکز خرید از بالا نگاهی به شهری پر از نور بیندازید و همچنین غذاهای محلی و بین المللی مورد نظر خود را نیز می توانید در این مرکز خرید استفاده نمایید.

سفر با تور ویتنام و رزرو بلیط های مسافرتی

بلیط های مسافرتی متعددی برای سفر به کشورهای مختلف ازجمله ویتنام توزیع می شوند که افراد با توجه به عوامل مختلف می توانند گزینه مناسب را برای خود انتخاب و رزرو نمایند. نکته مهم در رابطه با بلیط های مسافرتی ویژگی های آنها است که قیمت می تواند مهم ترین خصوصیت آن ها شناخته شود. اگر جزء سفر اولی ها محسوب می شوید مسلماً اطلاعات مناسبی در رابطه با انواع بلیط های مسافرتی از جمله بلیط هواپیما چارتر ویتنام ندارید و همچنین از بهترین زمان رزرو این بلیط ها نیز مطلع نمی باشید.

در سفر با تور ویتنام دیگر جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با این موضوع وجود نخواهد داشت چرا که شما عزیزان با رزرو این تور تمامی مراحل سفر را به کارشناسان مربوطه واگذار نموده اید. انتخاب و رزرو بلیط رفت و برگشت به ویتنام نیز از طریق این تور انجام خواهد گرفت و شما عزیزان می بایست زمان خود را برای حرکت به سمت فرودگاه تنظیم نمایید. بهترین و قیمت مناسب ترین بلیط های پروازی در سایت مسافرتی دلتابان برای رزرو کنندگان تور گردشگری ویتنام در نظر گرفته خواهد شد.

کلام آخر آژانس هواپیمایی دلتابان

خرید تور ویتنام از طریق دلتابان معتبرترین آژانس هواپیمایی یکی از بهترین روش های سفر به ویتنام به شمار می رود. در این مقاله قصد آشنایی با ویتنام و برخی از جاذبه های گردشگری این کشور را داشتیم. فراموش نکنید که بهترین زمان سفر به ویتنام در بهار، تابستان و اوایل پاییز می باشد که کم باران ترین مواقع این کشور به شمار می رود. به شما پیشنهاد می دهید که با خریدمناسبترین قیمت تور ویتنام ، در هزینه های خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی نمایید.